Programació d'automatismes i robots amb Arduino, Processing i Android
- Programació d'automatismes i robots amb Arduino, Processing i Android
- Arduino
- 0.- Els ports a la targeta Arduino Uno
- 1.- Instal·lació d'Arduino
- 2.- Alguns conceptes de programació
- 3.- Eixides digitals
- 4.- Sentències de control
- 5.- Entrades digitals
- 6.- Motors amb integrats
- 7.- Servomotor (0 a 180º)
- 8.- Servomotor (0 a 360º)
- 9.- Entrades analògiques
- 10.- Servidor web
- 11.- Altaveus i melodies
- 12.- Sensor d'eco-ultrasònic
- 13.- Sensor PIR moviments
- 14 Pantalles LCD
- 15.- SD i MicroSDHC
- 16.- Sensors de CO2
- 17.- Reles
- 18.- Electroneumàtica
- 19.- Sistemes de control
- Processing
- 1.- Instal·lació de Processing
- 2.- Geometria
- 3.- Color: Del blanc al gris
- 4.- Color: La paleta RGB
- 5.- Imatges de bits
- 6.- Variables
- 7.- Estructura d'un programa
- 8.- Operadors
- 9.- Estructures iteratives
- 10.- Estructures condicionals (I)
- 11.- Teclat, text pantalla i aleatorietat
- 12.- Llistes i matrius
- 13.- Sensors(I): Monitorització Temperatura del NTC
- 14.- Data i hora del sistema.
- 15.- Recolida de dades en format PDF i TXT.
- 16.- Interactivitat amb el ratolí
- AppInventor
- Pràctiques STEM: ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques
- Agraïments i bibliografia
11.1.- Pràctica melodia
Pràctica melodia
Modifica el programa vist abans per escriure una melodia que conegues.
Modifica les notes de la partitura. Cal tindre en compte que si vols pujar el to a una nota hauràs d'elevar lleugerament la freqüència i si vols baixar-li el to a una altra nota et caldrà baixar una mica la freqüència. Llavors et caldrà definir noves notes a la llista de notes.
Prova-la amb el teu Arduino i el altaveu que et deixarà el professor.
Llicenciat sota la Llicència Creative Commons Reconeixement NoComercial CompartirIgual 3.0